• 11-08-2019, 18:09:11
    #28
    Üyeliği durduruldu
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalniz hissettirenler utansin
    Hayat utanmıyor hocam
  • 11-08-2019, 18:12:12
    #29
    İyi bayramlar.
  • 11-08-2019, 18:15:40
    #30
    Biz buradayız biz de bir aileyiz.
    Öyle düşünme.

    İyi bayramların olsun bizlerle..
  • 11-08-2019, 18:17:42
    #31
    İnsan, yaklaştığınca yaklaştığından ayrı, Belli ki yakınımız yoktur Allah'tan gayrı.
  • 11-08-2019, 18:56:25
    #32
  • 11-08-2019, 18:59:34
    #33
    Üyeliği durduruldu
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz buradayız biz de bir aileyiz.
    Öyle düşünme.

    İyi bayramların olsun bizlerle..
    Hocam en son belirttigim gibi insan bazen kalabalıklar içinde yalnız hisseder kendini.
  • 11-08-2019, 19:51:43
    #34
    Bu aslında genel bir sıkıntı yaş ortalaması 18.25 olan kişiler elektronik aletlwr çoğaldı misafirlik ve arkadaşlık kavramı iyice yok olmaya başladı. Bayramda el öpme kalmadı..

    Üşengeçlik diye bir terim çıkardılar, artık herkes bunu uyguluyor.
    Bayram kutlanacak komşu yan tarafta ama mesaj atmak daha cazip geliyor.
  • 11-08-2019, 20:08:25
    #35
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Okurken huzunlendim şimdi bak hocam
    Bayramın mübarek olsun
  • 11-08-2019, 20:15:21
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okurken huzunlendim şimdi bak hocam
    Bayramın mübarek olsun
    Hayat böyledir hocam üzülmeyin