Bu aslında genel bir sıkıntı yaş ortalaması 18.25 olan kişiler elektronik aletlwr çoğaldı misafirlik ve arkadaşlık kavramı iyice yok olmaya başladı. Bayramda el öpme kalmadı..
Üşengeçlik diye bir terim çıkardılar, artık herkes bunu uyguluyor.
Bayram kutlanacak komşu yan tarafta ama mesaj atmak daha cazip geliyor.