Bayramla gelen yalnızlık - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bayramla gelen yalnızlık
49
●
1.714
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bayramla gelen yalnızlık
1
2
3
4
5
6
11-08-2019, 20:15:59
#37
AlperDemircan
Hayırlısı.
11-08-2019, 21:17:06
#38
cleiner
eğer akraban yoksa buralarda gideceksin huzurevine orada birkaç yaşlının eli ne yapacaksın, bakacaksın ki o kadar çok arkadaşım var ki..
11-08-2019, 23:57:40
#39
TeknoTR
Annen varsa gerisine gerek yok zaten dostum.Ben de o da yok... Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar.
12-08-2019, 00:52:39
#40
poltergeist
İyi bayramlar
12-08-2019, 03:21:29
#41
juzk
Kurumsal PLUS
Hayırlı bayramlar..
12-08-2019, 03:49:16
#42
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bayramınız mübarek olsun hocam
12-08-2019, 04:29:03
#43
Metins
Yalnızlık üstüne birde parasızlık eklenince,zaman geçmiyor.
12-08-2019, 09:44:28
#44
iposeidon
Üyeliği durduruldu
Metins adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yalnızlık üstüne birde parasızlık eklenince,zaman geçmiyor.
Geçiyor hocamda geçen hergün bir öncekinden kötü oluyor
12-08-2019, 11:10:00
#45
baymobile
iyi bayramlar
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler