• 11-08-2019, 20:15:59
    #37
    Hayırlısı.
  • 11-08-2019, 21:17:06
    #38
    eğer akraban yoksa buralarda gideceksin huzurevine orada birkaç yaşlının eli ne yapacaksın, bakacaksın ki o kadar çok arkadaşım var ki..
  • 11-08-2019, 23:57:40
    #39
    Annen varsa gerisine gerek yok zaten dostum.Ben de o da yok... Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar.
  • 12-08-2019, 00:52:39
    #40
    İyi bayramlar
  • 12-08-2019, 03:21:29
    #41
    Kurumsal PLUS
    Hayırlı bayramlar..
  • 12-08-2019, 03:49:16
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bayramınız mübarek olsun hocam
  • 12-08-2019, 04:29:03
    #43
    Yalnızlık üstüne birde parasızlık eklenince,zaman geçmiyor.
  • 12-08-2019, 09:44:28
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnızlık üstüne birde parasızlık eklenince,zaman geçmiyor.
    Geçiyor hocamda geçen hergün bir öncekinden kötü oluyor
  • 12-08-2019, 11:10:00
    #45
    iyi bayramlar