cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz buradayız biz de bir aileyiz.
Öyle düşünme.

İyi bayramların olsun bizlerle..
Hocam en son belirttigim gibi insan bazen kalabalıklar içinde yalnız hisseder kendini.