• 01-08-2019, 18:03:12
    #10
    Bizim burada açtılar şube 1 ay önce ama denemedim türkiyede ünlüymüş demekki
  • 01-08-2019, 18:03:55
    #11
    Şanlıurfa'da yeni açıldı gittim yedim gayet güzel hem fiyat hem lezzet çok beğendim. Tavsiye ederim.
  • 01-08-2019, 18:04:22
    #12
    Üyeliği durduruldu
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada web sitesinde Ankara için yeterli başvuruya ulaştığımız için bayilik veremiyoruz yazıyor.
    Biz daha önce görüştük. Opsiyonumuz var.
  • 01-08-2019, 18:06:17
    #13
    Döner'i adamın soyadı sandım
  • 01-08-2019, 18:10:34
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kadıköy'de gidiyorum sütekli. Gayet güzel, bayilik mantıklı olabilir. Konuma göre tercih edin bence. Küçük bi şehirde tutmayabilir. Ben bi öğrenci olatak 10 liraya tam ekmek arası 120 gram et dönere kesinlikle hayır demem. Öğrenciler için gayet mantıklı. Çiğköfte dürümler 5 lira, 8 liraya 100 gram et döner veriyor adamlar 👍
  • 01-08-2019, 18:16:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ben işin sağlık yönünü düşünüyorum. Özellikle öğrenciler ucuz olduğu için çok fazla et yemesi büyük sağlık sorunlara yol açacaktır.
  • 01-08-2019, 18:20:48
    #16
    kadıköyde bir kaç kez yemiştim. Hiç de öyle kötü değil döneri gayet güzeldir.
  • 01-08-2019, 18:21:15
    #17
    Eskisehir de tam carsı merkezde acılıyor.İsmi pek aklımda değil ama muhtemelen bu firma.Açıkcası bende sasırdım.Suanki tuttugu yerin kirası en az aylık 150-200k dır.Büyük cesaret.
  • 01-08-2019, 18:22:26
    #18
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskisehir de tam carsı merkezde acılıyor.İsmi pek aklımda değil ama muhtemelen bu firma.Açıkcası bende sasırdım.Suanki tuttugu yerin kirası en az aylık 150-200k dır.Büyük cesaret.
    nasıl yani hocam aylık 150-200k ya ne tuttular adamlar dönerci dükkanı mı plaza mı kıraladılar