sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskisehir de tam carsı merkezde acılıyor.İsmi pek aklımda değil ama muhtemelen bu firma.Açıkcası bende sasırdım.Suanki tuttugu yerin kirası en az aylık 150-200k dır.Büyük cesaret.
nasıl yani hocam aylık 150-200k ya ne tuttular adamlar dönerci dükkanı mı plaza mı kıraladılar