• 01-08-2019, 18:26:03
    #19
    Aman deyim uzak durun.
    Adam döneri kesiyor , ağzıma götürene kadar yağı donuyor ve iğrenç bir hale bürünüyor.
  • 01-08-2019, 18:28:14
    #20
    selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar, her yerde orantısız şekilde çoğalan bu firma hakkında ne düşünüyorsunuz ?
    Tecrübe edenler ve etmeyenler fikirlerini söyleyebilirmi ?

    Bu fiyata döner olurmu ?
    Et nereden geliyor ? Ne eti ?

    Bayilik almak mantıklımı ?
    Kendilerine seyyar yemek aracı yapmıştık zamanında gerçekten yönetim kadrosu olsun ürünleri olsun kaliteli
  • 01-08-2019, 18:27:58
    #21
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yani hocam aylık 150-200k ya ne tuttular adamlar dönerci dükkanı mı plaza mı kıraladılar
    Hocam insanlar nasıl saldırıyor yemeğe öyle adamlar pilavla bütün ekmek yiyor memlekette😊 😊
  • 01-08-2019, 18:46:59
    #22
    Merkezi Konya olan bir işletme. Etlerini Torku'dan almaktadır.
    Konya'daki mekanlarında gayet güzel et döneri yapıyorlardı. Yorumlardan anladığım kadarıyla şube sayısı artıkça kaliteyi düşürdüler.
  • 01-08-2019, 20:45:49
    #23
    Mersin de iki sube açtı bir tanesi ofise cok yakin gelip geçerken bakıyorum surekli kasa önünde sıra var ancak denemedim... Çevredeki arkadaşlar fiyat/performans açısından iyi olduğunu söyledi... Bugün tavuk tantuni 9-10 TL et tantuni 14 lira civarında seyderiyor 8 TL ye 100 gr et şaşırtıcı...
  • 01-08-2019, 21:17:24
    #24
    Bodrum marinaya da açtılar bir şube. Ben içine domates,yeşillik vs koymadıkları için yemedim. Arkadaşım yedi, gecesine midesi bozuldu. Ama kapıda her daim sıra var. Self servis.
    (Bu arada Domates,soğan,yeşillik koymamalarının sebebi maliyeti düşürmekmiş)
  • 01-08-2019, 21:27:17
    #25
    Samsunda vardi yanliş hatirlamiyorsam o paraya okadar eti nasil doldurdu anımsayamamiştim ama güzeldi
  • 01-08-2019, 21:28:01
    #26
    Samsunda 50 gram 10 liraya satıyorlardı bütün dönerciler, Samsunun en ünlü dönercileri bile. Bu ekrem coşkun en işlek caddeye bir açtı şubesini, önünde 100 kişilik kuyruk. Batan dönerciler oldu, iş yapamaz oldu diğerleri. Hepsi ekrem coşkunla aynı fiyata çekti.

    Rekabet iyidir. Eskiden 50 gramı 10 liraya yerken şimdi 100 gramı 8 liraya yiyoruz Samsundaki çoğu dönerciden.

    Teşekkürler Ekrem Coşkun Tadı 10 numara, midesi bozulanların midesinde bişey vardır
  • 01-08-2019, 22:06:21
    #27
    Etler torku dan geliyor. Et çok yağlı kalitesiz iyi temizlenmemis sinirleri siyrilmamis etin. Döneri kestikten sonra siz yapma desenizde vıcık vıcık yağın içine basıyorlar. Ekmek arasına soğandan başka bir şey koymuyorlar. O paraya ille de döner yemek et yemek istiyorsan iyi tavuk döner yeyin.