Bodrum marinaya da açtılar bir şube. Ben içine domates,yeşillik vs koymadıkları için yemedim. Arkadaşım yedi, gecesine midesi bozuldu. Ama kapıda her daim sıra var. Self servis.
(Bu arada Domates,soğan,yeşillik koymamalarının sebebi maliyeti düşürmekmiş)