• 01-08-2019, 17:54:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar, her yerde orantısız şekilde çoğalan bu firma hakkında ne düşünüyorsunuz ?
    Tecrübe edenler ve etmeyenler fikirlerini söyleyebilirmi ?

    Bu fiyata döner olurmu ?
    Et nereden geliyor ? Ne eti ?

    Bayilik almak mantıklımı ?
  • 01-08-2019, 17:56:35
    #2
    Ben Çorum'da yedim de güzel değil hocam mideyi bozdum fakat dönerden dolayı mı bozdum bilemiyorum.
  • 01-08-2019, 17:56:36
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha bursaya gelmedi kesin hiç duymadım adını
  • 01-08-2019, 17:57:21
    #4
    Çekmeköy şahinbey caddesinde açıldı. Adam Tezgaha öyle büyük dönerler asıyor ve onu satıyor ki görmeniz lazım.

    Sürümden kazanıyor.

    Bayilik konusunu bilmem.
  • 01-08-2019, 17:57:28
    #5
    Bende gittiğim her yerde görür oldum. Ankara Şaşmaz şubesinde denedim. Et koyun,kuzu, dana karışık herhalde veya ne eti onuda bilmiyorum ama kokuyordu hoşuma gitmedi. 6 - 8 - 10 liraya et döner veriyorlar hayret gerçekten.
  • 01-08-2019, 17:58:23
    #6
    şişlide yemiştim bizim ofisten bır abı ıle.
    gerçekten diyebileceğim en hafif sey çok kötü oldugu.
  • 01-08-2019, 17:58:27
    #7
    Mersin de çarşı ve pozcuda 2 adet gördüm bir anda ansızın açıldılar.
  • 01-08-2019, 17:58:51
    #8
    Yakında tüm dünyada
  • 01-08-2019, 18:01:24
    #9
    selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar, her yerde orantısız şekilde çoğalan bu firma hakkında ne düşünüyorsunuz ?
    Tecrübe edenler ve etmeyenler fikirlerini söyleyebilirmi ?

    Bu fiyata döner olurmu ?
    Et nereden geliyor ? Ne eti ?

    Bayilik almak mantıklımı ?
    Bu arada web sitesinde Ankara için yeterli başvuruya ulaştığımız için bayilik veremiyoruz yazıyor.