Evet arkadaşlar, her yerde orantısız şekilde çoğalan bu firma hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Tecrübe edenler ve etmeyenler fikirlerini söyleyebilirmi ?
Bu fiyata döner olurmu ?
Et nereden geliyor ? Ne eti ?
Bayilik almak mantıklımı ?
Ekrem Coşkun Döner - Fikirleriniz
76
●5.156
- 01-08-2019, 17:58:23şişlide yemiştim bizim ofisten bır abı ıle.
gerçekten diyebileceğim en hafif sey çok kötü oldugu. - 01-08-2019, 18:01:24Bu arada web sitesinde Ankara için yeterli başvuruya ulaştığımız için bayilik veremiyoruz yazıyor.selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle