Evet arkadaşlar, her yerde orantısız şekilde çoğalan bu firma hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Tecrübe edenler ve etmeyenler fikirlerini söyleyebilirmi ?
Bu fiyata döner olurmu ?
Et nereden geliyor ? Ne eti ?
Bayilik almak mantıklımı ?
Bu arada web sitesinde Ankara için yeterli başvuruya ulaştığımız için bayilik veremiyoruz yazıyor.