Evet arkadaşlar, her yerde orantısız şekilde çoğalan bu firma hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Tecrübe edenler ve etmeyenler fikirlerini söyleyebilirmi ?

Bu fiyata döner olurmu ?
Et nereden geliyor ? Ne eti ?

Bayilik almak mantıklımı ?