Kadıköy'de gidiyorum sütekli. Gayet güzel, bayilik mantıklı olabilir. Konuma göre tercih edin bence. Küçük bi şehirde tutmayabilir. Ben bi öğrenci olatak 10 liraya tam ekmek arası 120 gram et dönere kesinlikle hayır demem. Öğrenciler için gayet mantıklı. Çiğköfte dürümler 5 lira, 8 liraya 100 gram et döner veriyor adamlar 👍