Çekirdeğini al gel - ibretlik sahibindencom
56
●3.076
- 31-07-2019, 23:26:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hatayı Kayseri'den araç alarak yapmış. Çok temiz bir kişi burdan anlaşıldığı kadar. Ama insan bi arkadaşına bi dostuna der ki ben araç buldum Kayseri'ye almaya gideceğim. Arabadan anlayan 5 kşiden beşide anasını boyar babasına satar. Gitme adam gibi burdan araba bakalım der. Aracı ekspere sokmamış heralde. Hayatta herşey tecrübedir. Bazen yaşamadan öğrenilmiyor. Üzüldüm
Benim başıma gelse aracı geri verirdim.
Benim başıma gelse aracı geri verirdim.