• 30-07-2019, 15:38:28
    #19
    Doğan'a verdiğim parayla Mondeo alıyorum diyor.Mümkün olmayan bişey için kurnazlık yapmış.Sonrada bunlar gelmiş başına.Birisi de sormaz mı bu paraya nasıl bu arabayı alıyorsun diye.
  • 30-07-2019, 16:03:08
    #20
    sonuna kadar zahmet edipte okuyanlarin vaktini aldigim için hakkinizi helal ediniz.

    Adam soyadının kurbanı olmuş
  • 30-07-2019, 16:21:42
    #21
    Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğan'a verdiğim parayla Mondeo alıyorum diyor.Mümkün olmayan bişey için kurnazlık yapmış.Sonrada bunlar gelmiş başına.Birisi de sormaz mı bu paraya nasıl bu arabayı alıyorsun diye.
    Hocam yanlış okudunuz sanırım 15-16 doğanlara istiyorlar, adam 25 e almış arabayı.
  • 30-07-2019, 16:59:47
    #22
    Dosta gider araç almamak gerek.
  • 30-07-2019, 17:08:49
    #23
    üzüldüm arkadaşa ne insalar var
  • 30-07-2019, 17:17:43
    #24
    Demek ki eski arabalara yığınla para vermek gereksiz. Zaten bundan sonra araba alırsam sıfır alacam
  • 30-07-2019, 17:19:58
    #25
    Adam helal süt emmiş.
    Bu tarz arabalar ile papaz kaçtı oynanıyor.
    Birine çakıyorlar böyle sorunlu arabayı. O cebinden 3-5 bin çıktıktan sonra anlıyor ki arabayı toparlayamayacak.
    Hemen satılığa çıkarıp sorunları gizleyip başkasına çakıyor.
    Yeni sahibi de 3-5 binlik oluyor, hemen o da elden çıkarmak için başkasına çakıyor.
    Bu adamda birine kazık atmaya çalışmamış.
    Yediği kazığı kabullenmiş.
    Zaten titan gibi organizasyonların servet yapması nedeni, insanların kendilerine giren kazığı çevrelerindeki birilerine sokarak çıkarmak istemesi.
  • 30-07-2019, 17:23:21
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Çok çok kötü bir durum. Baya sıkıntılı yani.
  • 30-07-2019, 17:30:29
    #27
    efsane ilanlar kategorisine aday