Çekirdeğini al gel - ibretlik sahibindencom
56
●3.076
- 30-07-2019, 16:21:42Hocam yanlış okudunuz sanırım 15-16 doğanlara istiyorlar, adam 25 e almış arabayı.Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2019, 17:19:58Adam helal süt emmiş.
Bu tarz arabalar ile papaz kaçtı oynanıyor.
Birine çakıyorlar böyle sorunlu arabayı. O cebinden 3-5 bin çıktıktan sonra anlıyor ki arabayı toparlayamayacak.
Hemen satılığa çıkarıp sorunları gizleyip başkasına çakıyor.
Yeni sahibi de 3-5 binlik oluyor, hemen o da elden çıkarmak için başkasına çakıyor.
Bu adamda birine kazık atmaya çalışmamış.
Yediği kazığı kabullenmiş.
Zaten titan gibi organizasyonların servet yapması nedeni, insanların kendilerine giren kazığı çevrelerindeki birilerine sokarak çıkarmak istemesi.