• 30-07-2019, 17:40:58
    #28
    nizmucahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış okudunuz sanırım 15-16 doğanlara istiyorlar, adam 25 e almış arabayı.
    Eve yanlış okumuşum
  • 30-07-2019, 18:14:12
    #29
    bende bir araba almıştım aldığım adam sadece elektirik sorunu var dedi bağcılardan almıştım alır almaz köprüde babamla kaldık ilk arabamdı sonra araba istanbulda kaldı biz memlekete döndük adam gönderdi aracı şanzıman ısınmadan çalışmıyordu gösterge yok yağ damlatıyor her yerinden aynalar sorunlu kapı anahtarla açılmıyor arkadaşlar neler çektiğimi ne tecrübeler edindiğimi yazsam yarılırsınız ama yaşarken öyle olmuyor bende ilk aracımdı aşkla aldım ama zor oldu baya da para harcadım ben o kadar para çıkarabileceğimizi bilsem çok daha iyi araba alırdım elektrikçi falan arkadaşım oldu adamla selamlaşıyoruz
  • 30-07-2019, 19:00:42
    #30
    Helal olsun. İyi sabretmiş.
  • 30-07-2019, 19:09:56
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adam tüm hayatını yazmış üzüldüm valla. Şu dünyada birbirine kazık atan sayılı milletlerdeniz yemin ediyorum nerde kurnazlık, çakallık var bizde. KM yerine Mil yazmak ne demek ya
  • 30-07-2019, 19:12:22
    #32
    AMAORTISORLER DEGISTIGINE GORE VIRAJ DENGE CUBUKLARI DEGISECEK YADA LASTIKLER DEGISECEK 2 IHTIMAL DEDI. ROT BALANS A GONDERDI. ORDA BU ARABADA BIRSEY YOK DIYE GERI GONDERDILER.

    Dayının tek para ödemediği yer burası sanırım.
    İronik.
  • 30-07-2019, 19:16:53
    #33
    Allah yardımcısı olsun, araba dolandırıcısı çok piyasada alırken dikkat etmek lazım.
  • 30-07-2019, 19:22:48
    #34
    zengin olsa idim bu aracın parasını adama verir , al kardeş baltayı gel derdim parçala bunu
  • 30-07-2019, 19:24:41
    #35
    adam ne çile çekmiş. helal olsun iyi dayanmış
  • 30-07-2019, 19:33:39
    #36
    şarjım %4 mesaj atayım okuyacam