bende bir araba almıştım aldığım adam sadece elektirik sorunu var dedi bağcılardan almıştım alır almaz köprüde babamla kaldık ilk arabamdı sonra araba istanbulda kaldı biz memlekete döndük adam gönderdi aracı şanzıman ısınmadan çalışmıyordu gösterge yok yağ damlatıyor her yerinden aynalar sorunlu kapı anahtarla açılmıyor arkadaşlar neler çektiğimi ne tecrübeler edindiğimi yazsam yarılırsınız ama yaşarken öyle olmuyor bende ilk aracımdı aşkla aldım ama zor oldu baya da para harcadım ben o kadar para çıkarabileceğimizi bilsem çok daha iyi araba alırdım elektrikçi falan arkadaşım oldu adamla selamlaşıyoruz