• 30-07-2019, 19:37:11
    #37
    ⚡⭐SUNUCU OPTİMİZASYONU⭐🚀
    Uzdu, roman gibi yazmis 😞
  • 30-07-2019, 21:40:32
    #38
    adam arabaya değil araba adama binmiş anlattığına göre
  • 30-07-2019, 22:13:05
    #39
    Üyeliği durduruldu
    dh de görmüştüm üzüldüm gerçekten
  • 30-07-2019, 22:37:00
    #40
    Ne çıksa begenirsiniz ben hiç beğenmedim
  • 30-07-2019, 22:42:54
    #41
    Aracın en ince ayrıntısına kadar belirtmiş. Dürüst satıcı ama durumuna da üzüldüm.
  • 30-07-2019, 22:57:11
    #42
    hasan inanmış
  • 30-07-2019, 23:12:42
    #43
    Üyeliği durduruldu
    kayseriden araba alınmaz arkadaş. her kayserili aynı değildir ama ne kadar kayserili tanıdıysam güvenilmez birsürü tarafını gördüm. üniversitede de tek problem yaşadığım arkadaş kayseriliydi. her memleketten arkadaşım olmuştur ama kayserililer bana uzak Allah'a yakın olsunlar. özellikle de hacılar ve gaziosmanpaşa mahallesinden olanlar.



    erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında gülünecek pek birşey yok hatta ben üzüldüm. İnsanları 20-30 yaşındaki arabalara bile Dünya para ödeten sisteme lanet olsun.
    aynen katılıyorum. geçen yıl 20 bin olan araba bugün 35-40larda. bi galerici tanıdığım ikinci el piyasası öldü diyodu.
  • 30-07-2019, 23:25:41
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Adamın çektiklerini ben çeksem arabayı hurdaya çıkartana kadar sopayla parçalardım.
  • 30-07-2019, 23:55:22
    #45
    başka ülkede bu araba en fazla 7 bin eder. ülkemizde herseye kol gibi...