Çekirdeğini al gel - ibretlik sahibindencom
56
●3.076
- 31-07-2019, 14:05:20"BU ARADA SUNU DA YAZMAYI UNUTMUSTUM. ILK YAG BAKIMINI SAKARYA YA GITMIŞKEN ORDA YAPTIRAYIM DEDIM. ADAM ARABAYI KALDIRDI. YAG TIPASI NI SOKTU. BANA NE DESE BEGENIRSIN. ABI BU KOLA ŞIŞESININ KAPAĞINDAN YAĞ TIPASI YAPMAK AKLINA NERDEN GELDI KIPKIRMIZI OLDUM HEM SINIRDEN HEMDE 10 LİRALIK 1 YAĞ TIPASINA BILE TENEZZUL EDIP ORAYA KOLA SISESINDEN TIPA YAPAN ZIHNIYETTEN. YAZIKLAR OLSUN SIZE. "
Bu arabayı bu adama bu halde satanın yatacak yeri yok resmen.
Güldüm yazıyı okurken baya ama cidden çok üzüldüm. - 31-07-2019, 14:35:04Okuyacağım diye inat ettim, sonucunda gözlerimi kaybettim. Evet kör oldum göremiyorum. Yazıklar olsun sana bu arabayı satan kişiye, Allah cezasını versin. Gözlerimi kaybettim
- 31-07-2019, 16:46:54
- 31-07-2019, 18:27:20adam kayseriden aldım deyince okumayı bıraktım. fıkralarda bile adamlar farklı anlatılıyor isterse sıfır km olsun kayseri uzak olsun
yazıyı okurken sanki karşılıklı sohbet edermişçesine okudum.



