kayseriden araba alınmaz arkadaş. her kayserili aynı değildir ama ne kadar kayserili tanıdıysam güvenilmez birsürü tarafını gördüm. üniversitede de tek problem yaşadığım arkadaş kayseriliydi. her memleketten arkadaşım olmuştur ama kayserililer bana uzak Allah'a yakın olsunlar. özellikle de hacılar ve gaziosmanpaşa mahallesinden olanlar.



erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında gülünecek pek birşey yok hatta ben üzüldüm. İnsanları 20-30 yaşındaki arabalara bile Dünya para ödeten sisteme lanet olsun.
aynen katılıyorum. geçen yıl 20 bin olan araba bugün 35-40larda. bi galerici tanıdığım ikinci el piyasası öldü diyodu.