Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğan'a verdiğim parayla Mondeo alıyorum diyor.Mümkün olmayan bişey için kurnazlık yapmış.Sonrada bunlar gelmiş başına.Birisi de sormaz mı bu paraya nasıl bu arabayı alıyorsun diye.
Hocam yanlış okudunuz sanırım 15-16 doğanlara istiyorlar, adam 25 e almış arabayı.