Doğan'a verdiğim parayla Mondeo alıyorum diyor.Mümkün olmayan bişey için kurnazlık yapmış.Sonrada bunlar gelmiş başına.Birisi de sormaz mı bu paraya nasıl bu arabayı alıyorsun diye.
Hocam yanlış okudunuz sanırım 15-16 doğanlara istiyorlar, adam 25 e almış arabayı.