Hatayı Kayseri'den araç alarak yapmış. Çok temiz bir kişi burdan anlaşıldığı kadar. Ama insan bi arkadaşına bi dostuna der ki ben araç buldum Kayseri'ye almaya gideceğim. Arabadan anlayan 5 kşiden beşide anasını boyar babasına satar. Gitme adam gibi burdan araba bakalım der. Aracı ekspere sokmamış heralde. Hayatta herşey tecrübedir. Bazen yaşamadan öğrenilmiyor. Üzüldüm

Benim başıma gelse aracı geri verirdim.