• 21-07-2019, 13:28:57
    #10
    autopapa ile kıyaslayınca isyan ediyor insan
  • 21-07-2019, 13:29:55
    #11
    Konuyla direkt ilintili değil ama verdiğiniz örnekleri siz yine de galericilerden uzak tutarak verin. Nitekim sahibinden araba almak okey oynamaksa galericiden araba almak rulet oynamaktır.
  • 21-07-2019, 13:30:01
    #12
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel tespit aslında. İnsanlar yıl, km muadiline göre bu site üzerinden kıyaslıyor. Bu da piyasa fiyatını yükseltiyor.

    Bu arada Tokat otogarının orada tanışmıştık, hatırlarsan beni

    Hatırlıyorum, hatırlamazmıyım...
    İyi forumlar dilerim. 🙂☺
  • 21-07-2019, 13:38:16
    #13
    Olan bizim gibi garibana oluyor Engelimden dolayı otomatik vites kullanmam lazım evet devlet ötv indirimi sağlıyor fakat sıfır arabalar en kötü araba indirimli hali 65 bin bandında dolanıyor.. İkinci ellerde 30 bine 2002-2004 modelleri arasına anca yetişebiliyorsun herkes malım değerli diyor ama piyasanında bir alım gücü var hesaba katan yok tabii.
  • 21-07-2019, 13:40:52
    #14
    Şeytan diyor Gideceksin yurtdışına oradan alacaksın ikinci el sonra ötv vergisini ödeyeceksin daha ucuza gelir büyük ihtimalle.
  • 21-07-2019, 13:41:51
    #15
    Araba bir ihtiyaç. Elindekini satınca yenisini alacaksın. O şekilde zincirleme 0 arabaya ulaşıyor sistem. E 0 arabalar nerdeyse 1 yılda %80 artmış durumda. En boş dediğin arabalar 100 binlerden başlıyor.

    Elindekini satıp üstüne koyup yeni araba alamıyorsun. Alacaksan bir top fark çıkıyor.

    Bu da ikinci el piyasasını yükseltiyor.

    Bu günler iyi zamanlar. 2012 c180 2 ayda 30 bin arttı. Sıfırı 320 bin. 2012 si 100 binden 125 bin oldu. Bu makas ay geçtikçe düşecek, ikinci el artmaya devam edecek.

    0 araba alamıyor kimse. İkinci elde en temiz ne bulursa alıyor geçiyor.

    İmkanınız varsa gönlünüzdeki arabayı bulduysanız 3-5 bakmayıp alıp geçin. Sonra mumla ararsınız..
  • 21-07-2019, 13:42:57
    #16
    Bizler yapıyoruz bunu. Bakıyoruz adam 70 yazmış ben niye 65 yazayım diye 72-73 yazıyoruz. Böyle böyle piyasa alt üst oldu.

    6-7 yıl önce 30 bin liraya sürekli araba değişebiliyorduk, şimdi alamıyoruz.
  • 21-07-2019, 13:49:23
    #17
    bu ay sıfır araçlardaki ötv indiriminin kalkmasıyla 2. el araç satanların kafası karıştı ve araç fiyatlarını yükselttiler. sıfır araçların fiyatları yükselince doğal olarak 2. el araçların fiyatlarının artması gerektiği düşünülüyor, yukarıda arkadaş çok güzel bir örnek vermiş.

    ekonomik şartların belirsizliği her sektöre yansıyor.
  • 21-07-2019, 13:50:55
    #18
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki teker hayat kurtarır ben size diyeyim
    Bizde de aynı durum hocam. Motorumu sattığıma çok pişmanım. Satıp yükseltecektim, yükseltemedim