Olan bizim gibi garibana oluyor Engelimden dolayı otomatik vites kullanmam lazım evet devlet ötv indirimi sağlıyor fakat sıfır arabalar en kötü araba indirimli hali 65 bin bandında dolanıyor.. İkinci ellerde 30 bine 2002-2004 modelleri arasına anca yetişebiliyorsun herkes malım değerli diyor ama piyasanında bir alım gücü var hesaba katan yok tabii.