• 21-07-2019, 14:37:37
    #28
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuna bak ya
    Sen bide Mustang leri gör
  • 21-07-2019, 14:38:57
    #29
    zaten onada bakıyordum yıllar önce biri biza ammbargo baya koymuş herhal bunları alamadığımıza göre
    cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bide Mustang leri gör
  • 21-07-2019, 14:40:50
    #30
    350 bindeki araca 40 yazıyorlar.Aynı kasa araç 150 binde ise bunu sahibi görüyor 70 yazıyor.Olay bu. Satılıyor mu ? Bence %90 bu tip ilanlar havada kalıyor %10 luk bir satış oluyor. Oda araçtan anlamayan kesim filan işte.
  • 21-07-2019, 14:44:21
    #31
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten onada bakıyordum yıllar önce biri biza ammbargo baya koymuş herhal bunları alamadığımıza göre
    Gemide olduğum 2012 yıllarında Gürcü gemiciler 300 dolar maaş alıyordu.Ben ise stajer kaptan olarak 700 dolar alıyordum. Memlekete gittiğimde araba alacağım dedim. Ne alacaksın dediler bende opel vectra 1.6 alacağım dedim. Adam kahkaha attı. 1.6 arabaya mı binilir diye. Sende ne var dedim. 2010 x5 var bende demişti. Şaka gibi
  • 21-07-2019, 14:48:24
    #32
    neye göre dengelemişler anlamadım. vergiler türkiyede abartı sanırım arabada.
    cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gemide olduğum 2012 yıllarında Gürcü gemiciler 300 dolar maaş alıyordu.Ben ise stajer kaptan olarak 700 dolar alıyordum. Memlekete gittiğimde araba alacağım dedim. Ne alacaksın dediler bende opel vectra 1.6 alacağım dedim. Adam kahkaha attı. 1.6 arabaya mı binilir diye. Sende ne var dedim. 2010 x5 var bende demişti. Şaka gibi
  • 21-07-2019, 14:50:03
    #33
    cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gemide olduğum 2012 yıllarında Gürcü gemiciler 300 dolar maaş alıyordu.Ben ise stajer kaptan olarak 700 dolar alıyordum. Memlekete gittiğimde araba alacağım dedim. Ne alacaksın dediler bende opel vectra 1.6 alacağım dedim. Adam kahkaha attı. 1.6 arabaya mı binilir diye. Sende ne var dedim. 2010 x5 var bende demişti. Şaka gibi
    O resimdeki araç fiyatları gerçek değil kiralama olarak düşünün
  • 21-07-2019, 14:51:13
    #34
    Arac fiyatlari bikac seneden beri oyle
  • 21-07-2019, 14:51:21
    #35
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neye göre dengelemişler anlamadım. vergiler türkiyede abartı sanırım arabada.
    Cevap burada
  • 21-07-2019, 14:53:38
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    'Malum' sitede ki fiyatları pek umursamayın, çoğu kişi yüksek fiyattan yazıyor, sonradan yavaş yavaş düşürüyor.