• 21-07-2019, 13:19:32
    #1
    2004-2005 150 bini devirmiş arabalar 50.000 TL
    1998 Tofaş olmuş 20.000 TL
    1992 Broadway arabalar 14-15.000 TL

    Kıyaslamak için en düşük araçları yazdım piyasanın. İkinci el bu araçları alsan sanayiden çıkamayacaksın. Gidip sıfır alsan vergi dolayısıyla yıllarca borç ödeyeceksin.

    Nereye gidiyor piyasa?




  • 21-07-2019, 13:20:46
    #2
    iki teker hayat kurtarır ben size diyeyim
  • 21-07-2019, 13:21:38
    #3
    Yakın zamanda araba arayışım oldu dediğiniz gibi eskide 4-6 'ya uno alırken şimdi 15-20 bin tl fiyatlarında
  • 21-07-2019, 13:22:00
    #4
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki teker hayat kurtarır ben size diyeyim
    150 lik motorsikletler olmuş 17-18 bin TL
  • 21-07-2019, 13:22:21
    #5
    15 civarı eder benim arabam biniyorum ederini biliyorum ama 20 den aşağı yok enteresandır fiyatlar yüksek ama alım satım yok denecek kadar az. Galeri sahibi müşteriler olsun piyasada al sat yapanlar olsun hep dert yanıyorlar.
  • 21-07-2019, 13:22:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hangi konum iyiki araç konumu iyi olsun
  • 21-07-2019, 13:24:42
    #7
    Ben cruiser seviyorum. 200'lük var bir tane sevdiğim fiyatı 12.656 TL ikinci el 9-10 civarı
    250'lik ikinci sevdiğim 13.880 ikinci el 9-10 civarı

    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 lik motorsikletler olmuş 17-18 bin TL
  • 21-07-2019, 13:25:59
    #8
    Aslında malum site olduğu için. Piyasa üzeri yazılan fiyata göre herkes kendi aracının daha iyi olduğunu düşünerek hep bir tık fazlasını yazıyor. Böyle böyle yükseliyor...
  • 21-07-2019, 13:28:26
    #9
    Hocam ikinci el piyasası inanılmaz sıkıştı. Son yıllarda gelen vergiler, vergi zamları ve enflasyon, sıfır araçların piyasasını bir hayli yukarı çekti. Bugün Icon paket (dolu) bir Clio neredeyse 150.000TL.
    Buna paralel olarak ikinci el piyasası da yukarı tırmanmaya çalışıyor ancak alım gücümüz düşük. İkinci el piyasası da sıfıra paralel olarak yukarı tırmansa, araç satılmaz, alıcı çıkmaz.

    Aslına bakarsanız, bende 2016 sonu çıkışlı Icon paket Clio var, satmak istiyorum, şu an 83.000 civarına falan alıcı mevcut. ama arabanın sıfırı 150.000. 3 senede 65.000TL değer kaybeder mi bir araba? Elbette kaybetmez. Ama ben bugün bu arabama çıkıp 110.000TL fiyat biçsem, alıcı çıkmaz. Çünkü Türkiye'de fiyatlar her geçen gün artarken, alım gücü her geçen gün düşüyor.

    Bu yüzden de ikinci el piyasası sıkışmış durumda. fiyatlar bize yüksek gelse de, senede %15-20 civarında enflasyon ve her sene enflasyona paralel olarak gelen vergi zamlarını falan hesaba katarsanız, bence şu an ikinci el piyasası ucuza bile gidiyor.

    Elbette bu benim görüşüm.