Konu
İkinci el araba piyasasının çöp olması...
21-07-2019, 13:22:21
#5
Gokyuzu
15 civarı eder benim arabam biniyorum ederini biliyorum ama 20 den aşağı yok enteresandır fiyatlar yüksek ama alım satım yok denecek kadar az. Galeri sahibi müşteriler olsun piyasada al sat yapanlar olsun hep dert yanıyorlar.