cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gemide olduğum 2012 yıllarında Gürcü gemiciler 300 dolar maaş alıyordu.Ben ise stajer kaptan olarak 700 dolar alıyordum. Memlekete gittiğimde araba alacağım dedim. Ne alacaksın dediler bende opel vectra 1.6 alacağım dedim. Adam kahkaha attı. 1.6 arabaya mı binilir diye. Sende ne var dedim. 2010 x5 var bende demişti. Şaka gibi
O resimdeki araç fiyatları gerçek değil kiralama olarak düşünün