Araba bir ihtiyaç. Elindekini satınca yenisini alacaksın. O şekilde zincirleme 0 arabaya ulaşıyor sistem. E 0 arabalar nerdeyse 1 yılda %80 artmış durumda. En boş dediğin arabalar 100 binlerden başlıyor.

Elindekini satıp üstüne koyup yeni araba alamıyorsun. Alacaksan bir top fark çıkıyor.

Bu da ikinci el piyasasını yükseltiyor.

Bu günler iyi zamanlar. 2012 c180 2 ayda 30 bin arttı. Sıfırı 320 bin. 2012 si 100 binden 125 bin oldu. Bu makas ay geçtikçe düşecek, ikinci el artmaya devam edecek.

0 araba alamıyor kimse. İkinci elde en temiz ne bulursa alıyor geçiyor.

İmkanınız varsa gönlünüzdeki arabayı bulduysanız 3-5 bakmayıp alıp geçin. Sonra mumla ararsınız..