• 17-07-2019, 17:33:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Söylediklerinizde haklılık payınız olabilir, lakin olayı bilmeyen biri olarak bizim bunu cimere vs yazmamız pek mantıklı değil.

    Hazırladığınız dilekçe lle savcılığa gidin direk. Savcılık soruşturmayı yönetecektir. Polislerin uygulamada böyle bir yetkisi de, tehdit gibi bir uygulaması da yok. Onları da şikayet edip btk'dan kayıtların çıkmasını görevi kötüye kullandıklarını söyleyebilirsiniz mutlaka sonuç alırsınız.
  • 17-07-2019, 17:35:12
    #11
    ülkede adalet ve yargı sistemi baştan aşağıya bozulmuş durumda,tahminimce nedeni de bu sistemi düzeltme yoluna gitseler kendilerine de zarar vereceğinden,bu işlere el atmıyorlar..

    r10 da çok buyuk vurgun yapan bır o.ç vardı bilirsiniz buyuk para kaldırıp gitti,millete namazında niyazında görunuyordu,oruç tutuyordu vsvs(bunu belırtmemin sebebi din i kullanması)

    bu şahıs hakkında adliyeye gıdıp suc duyurusunda bulundum,savcı bana;yanlız bız para konularına bakmıyoruz bılgınız olsun dedı,bende tamam sayın savcım dedım ..adliye sarayına gırdıgınızde mesela bu konu ıle ılgılı nereye cıkmamız,gıtmemız gerektıgı konusunda kımse kımseyı bılgılendırmıyor soracak kımsede bulamıyorsun içerde bınlerce ınsan ve yüzlerce oda olmasına rağmen..

    neyse sadete gelecek olursam;öyle bır dosya sundumkı cumhuriyet savcısına ,şer..siz in kaçacak hıc bır yönü ve tutunacak hıc bır dalı kalmamıstı..buna ragmen 15 gun sonra eve kagıt geldı kovusturmaya gerek yoktur kişiler arasında anlaşmazlık vardır gerekcesı ıle..

    yanı bende gıden 3000tl ıle kalmıştım,ayrıca bu dava gerektiği gibi devam etseydi buforumda 1trilyon tl tutarında dolandırılan arkadaslarında yüreğine su serpilecekti.ama ne yazıkki o suyu d0landıran dümbük içti

    bu işler böyle işlememeli kesinlikle.ve suçlu suçunun bedelini ağır ödemeli,suçlu ile suçsuzu bırbırınden ayırt etmeli
  • 17-07-2019, 17:38:49
    #12
    Yazılacak çok ama çok şey var. Ancak Tek kelime ile hiç bir sonuç alamazsınız bu gün Batıda bir şehirde olsaydın sonuçta alırdın hakkını da aradın şikayet edince suçlu duruma da düşmezdin. Ama burası doğu burada polise karakola gitmeden önce abartmıyorum 100 defa düşünmelisin maalesef. Sonra diyorlar neden adamlar polise gitmek yerine kendileri adalet dağıtmaya çalışıyor...
  • 17-07-2019, 17:51:46
    #13
    Resmen korka korka polis ile konuştum ya benim devletimin polisi nasıl güvenmeyeyim korka korka sesim titreye titreye konuştum herkes beni bit yere yönlendirdi şuan ailem ile konuşulup olayı anlattılar. Yaşım 18 i doldurmamış diye cidden kale alınmamak o kadar koyan bir şey ki anlatamam. 2500tl lik bir işin ve 3 yıldır köpek gibi emek verip şuan öylece uçması ne bileyim. Neyse teşekkür ederim herkese



    beyuzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılacak çok ama çok şey var. Ancak Tek kelime ile hiç bir sonuç alamazsınız bu gün Batıda bir şehirde olsaydın sonuçta alırdın hakkını da aradın şikayet edince suçlu duruma da düşmezdin. Ama burası doğu burada polise karakola gitmeden önce abartmıyorum 100 defa düşünmelisin maalesef. Sonra diyorlar neden adamlar polise gitmek yerine kendileri adalet dağıtmaya çalışıyor...
    O kadar haklısın ki anlatamam 1000 kere düşündüm gideyim mi nasıl karşılanırım iyi mi kötü mü hoş mu sert mi gitmez olaydım
  • 17-07-2019, 20:54:44
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    savcılığa gidip direkt dilekçe vermek daha mantıklı polislerle muhatap olunmuyor ne yazık ki. adliyeye gittiğinde savcıyla görüşüyorsun ona da olayı anlatıyorsun. fakat ne yazık ki bir sonuca ulaşmıyor uğraşsan da. kovuşturmaya gerek yoktur deyip dilekçe yolluyorlar. fakat yine de üzerine gidip uğraşmak lazım itiraz etmek gerek o zaman olabiliyor. sağlam bir avukat olmadan da zor.