Yazılacak çok ama çok şey var. Ancak Tek kelime ile hiç bir sonuç alamazsınız bu gün Batıda bir şehirde olsaydın sonuçta alırdın hakkını da aradın şikayet edince suçlu duruma da düşmezdin. Ama burası doğu burada polise karakola gitmeden önce abartmıyorum 100 defa düşünmelisin maalesef. Sonra diyorlar neden adamlar polise gitmek yerine kendileri adalet dağıtmaya çalışıyor...