Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
savcılığa gidip direkt dilekçe vermek daha mantıklı polislerle muhatap olunmuyor ne yazık ki. adliyeye gittiğinde savcıyla görüşüyorsun ona da olayı anlatıyorsun. fakat ne yazık ki bir sonuca ulaşmıyor uğraşsan da. kovuşturmaya gerek yoktur deyip dilekçe yolluyorlar. fakat yine de üzerine gidip uğraşmak lazım itiraz etmek gerek o zaman olabiliyor. sağlam bir avukat olmadan da zor.