Söylediklerinizde haklılık payınız olabilir, lakin olayı bilmeyen biri olarak bizim bunu cimere vs yazmamız pek mantıklı değil.
Hazırladığınız dilekçe lle savcılığa gidin direk. Savcılık soruşturmayı yönetecektir. Polislerin uygulamada böyle bir yetkisi de, tehdit gibi bir uygulaması da yok. Onları da şikayet edip btk'dan kayıtların çıkmasını görevi kötüye kullandıklarını söyleyebilirsiniz mutlaka sonuç alırsınız.