Resmen korka korka polis ile konuştum ya benim devletimin polisi nasıl güvenmeyeyim korka korka sesim titreye titreye konuştum herkes beni bit yere yönlendirdi şuan ailem ile konuşulup olayı anlattılar. Yaşım 18 i doldurmamış diye cidden kale alınmamak o kadar koyan bir şey ki anlatamam. 2500tl lik bir işin ve 3 yıldır köpek gibi emek verip şuan öylece uçması ne bileyim. Neyse teşekkür ederim herkese
Yazılacak çok ama çok şey var. Ancak Tek kelime ile hiç bir sonuç alamazsınız bu gün Batıda bir şehirde olsaydın sonuçta alırdın hakkını da aradın şikayet edince suçlu duruma da düşmezdin. Ama burası doğu burada polise karakola gitmeden önce abartmıyorum 100 defa düşünmelisin maalesef. Sonra diyorlar neden adamlar polise gitmek yerine kendileri adalet dağıtmaya çalışıyor...
O kadar haklısın ki anlatamam 1000 kere düşündüm gideyim mi nasıl karşılanırım iyi mi kötü mü hoş mu sert mi gitmez olaydım