• 16-07-2019, 15:53:19
    #10
    MBNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi yapma düşüncesindeyim hocam. Belki zamanla anlar. Ailemi arama konusunda da günlük arayıp, hal hatır soruyorum. Ama ne bileyim, her konuştuğumda içimden tutuyor, ağzımdan geliyor hocam. Sonra yat ki uyu, uyu ki uyanasın. O insanlar bu evlilik olsun diye mücadele ettiler, bunu haketmediler diye düşünüyorum.

    Elbet hata bir sınav. Bu sınavı da atlatacağım.
    Hocam evlilik zor, dediklerinizde her zaman haklısınız, 100 de 100 haklı olduğunuz durumlarda dahi bazen haksız duruma düşeceksiniz. Anlam veremeyeceksiniz yaptıklarına davranışlarına hareketlerine, ama inanın son dönemlerdeki evlilikler artık hep kadınların etrafında dönüyor, sadece sabır etmeniz lazım iyi olduğu mutlu olduğu anlarda bazen ufakta olsa belki ailenizi aramasını rica edersiniz ararsa arar aramazsa konu hemen kapatırsınız ve o konuda tavır kesinlikle almayınız derim((onların yaşlı olduğunu senin 1dk araman o insanları çok mutlu edeceğini, yüzlerinin güleceğini ve bununda çok sevap olduğunu ne bilim bu tarz yaklaşımda işiniz görebilir. 30-40sn kohnuşman onlara yeterli olacağını soylemen belki biraz düşündürebilir diye düşünüyorum). Ve kadınların en büyük özelliklerinden biri de bir şeyi kıskanır yada yapma etme ara vb. soylemler kullanırsanız onlar daha da inatlaşıyor ve üstünüze üstünüze geliyorlar o konularda. Ki bu konularda da aslında yine 100de100 haklısınız ama işte...

    Birde hocam ailenizi çok sevdiğinizi onlara çok bağlı olduğunuzu yada her zaman onların lafını etmeyin eşinizin yanında, çünkü sizden, sizi sevenleri kıskanıyor-lar ve onlardan nefret edebiliyorlar bu arkadaşınızda olabilir, bu konu da bence çok önemli.
    Hocam şunu unutmayın sizin bu yaşadıklarınızı yada daha fazlasını evli olup yaşamayan nadirdir, evliğin başlangıcında bunlar hep yaşanır daha fazlasını yaşayanlarda vardır, 1-3 yıl bu tarz sorunlar olacaktır zamanla oturacaktır her şey, ama kesinlikle kızın ailesi ve annesi ile iyi geçinin derim ki anladığım kadarı ile annesi iyi bir kadın senin ailenin yanına gitmeniz konusunda kızını uyarıyorsa bu iyiye işarettir.

    Allah Kolaylık versin hocam, bazen siz mutluysanız ailenizde mutludur onlara siz mutlu olduğunuzu gösterin o bile yeterlidir diye düşünüyorum.
    NOT: Bunlar benim düşüncem katılan olur-olmaz, doğru-yanlıştır bilemem şahsi düşüncemdir.
  • 16-07-2019, 20:07:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kendimi sizde görür gibiyim. Çok naif, çok temiz, çok iyi bir insana benziyorsunuz. Düşüncelerinizden öpüyorum.. Çok düşünceli bir insansınız maşallah. Başkası olsa eşim benim annemi aramıyor ben de onunkini aramayacağım der çekilirdi bir kenara. Siz sakın öyle yapmayın. O sizin annenizi aramıyorsa siz onun annesini günde 50 defa arayın ki eşinizin annesi bizzat kendi kızına baskı yapsın. Damadım beni 50 kere arıyor. Sen onun annesini arıyor musun diye kendi kızına kızsın. Bu tarz şeylerin kızmayla olacağını da düşünmüyorum. İnsanın içinde olmalı hocam. İçinde yoksa ne kadar kızarsan kız arpa boyu kadar yol alamazsın. Annemin bir lafı var " Koymayla kuyu sulanmaz " diye. Siz doğru olanı yapın. Rabbim eşinizin gönlüne ailenizi sevdirir inşallah. Şuan ki görüştüğüm insanla ilerde sıkıntı yaşamamak için bunların hepsini konuştum. İnşallah o da evlenince değişmez. Rabbim sizi korusun. Hayırlı günler.
  • 16-07-2019, 20:11:50
    #12
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimi sizde görür gibiyim. Çok naif, çok temiz, çok iyi bir insana benziyorsunuz. Düşüncelerinizden öpüyorum.. Çok düşünceli bir insansınız maşallah. Başkası olsa eşim benim annemi aramıyor ben de onunkini aramayacağım der çekilirdi bir kenara. Siz sakın öyle yapmayın. O sizin annenizi aramıyorsa siz onun annesini günde 50 defa arayın ki eşinizin annesi bizzat kendi kızına baskı yapsın. Damadım beni 50 kere arıyor. Sen onun annesini arıyor musun diye kendi kızına kızsın. Bu tarz şeylerin kızmayla olacağını da düşünmüyorum. İnsanın içinde olmalı hocam. İçinde yoksa ne kadar kızarsan kız arpa boyu kadar yol alamazsın. Annemin bir lafı var " Koymayla kuyu sulanmaz " diye. Siz doğru olanı yapın. Rabbim eşinizin gönlüne ailenizi sevdirir inşallah. Şuan ki görüştüğüm insanla ilerde sıkıntı yaşamamak için bunların hepsini konuştum. İnşallah o da evlenince değişmez. Rabbim sizi korusun. Hayırlı günler.
    Hocam asil sizdeki su naiflik, masallah. Rabbim gonlunuzun guzelligi gibi bir evlilik nasip etsin.
  • 16-07-2019, 20:14:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MBNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam asil sizdeki su naiflik, masallah. Rabbim gonlunuzun guzelligi gibi bir evlilik nasip etsin.
    Amin
  • 16-07-2019, 20:20:14
    #14
    Valla usta herşey karşılıklı 😉 anladın umarım.
  • 16-07-2019, 20:55:12
    #15
    Sevmiyorsa sevmiyordur. İnsan ya sever ya sevmez. Zorlarsan evliliğinde sorun yaşarsın. Demiş olayım. Boşuna kasıyorsun. Kimse kimseyi aramak zorunda değil. Canı istemiyorsa aramaz. Sen zorlarsan arayası varsa da aramaz. Empati falan boş. Boşuna evliliğini zora sokarsın. Siz çekirdek ailesiniz. Kendi hayatınıza bakın. Annenleri aramıyor ya da konuşmuyor diye annenlerden bir şey eksilmez. Kadınlar erkek tarafını pek sevmez. Yani genellemek istemem ama en iyisi dahi olsa bir gıcıklık oluyor. Bu size özel bir durum değil. Şahsen ben de sevemiyorum. Sevmek zorunda da değilim.
  • 16-07-2019, 21:10:43
    #16
    Platin üye
    Zamana bırakın hocam alışamamıştır, henüz 3 ay olmuş daha çok yenisiniz. Bizim 4. yıl bitiyor Ağustos’ta, ne ben ararım , ne de eşim arar. Çünkü iki tarafta ikimize de arayıp sormuyorsunuz diye her aradığımızda söyleniyorlar 😂Biz fırsat buldukça gidip görmekten yanayız , arayınca özlem giderilmiyor bence. Zaten telefonla konuşmaktan da pek hoşnut olmuyoruz.
  • 16-07-2019, 21:52:40
    #17
    Yazacağım aslında çok şey destan olurdu ama,haftada 1 gün yaşadıklarımdan baz alırsak çok,bu arada hocam sizi kendime benzettim.
    • MBNS
    MBNS bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-07-2019, 01:43:30
    #18
    Bilmiyorum çevremdede görüyorum bu tarz tavırları saçma geliyor. Sizi sevmesi bile annenizi sevmesine bir sebep sizi dünyaya getiren o sonuçta.