Kendimi sizde görür gibiyim. Çok naif, çok temiz, çok iyi bir insana benziyorsunuz. Düşüncelerinizden öpüyorum.. Çok düşünceli bir insansınız maşallah. Başkası olsa eşim benim annemi aramıyor ben de onunkini aramayacağım der çekilirdi bir kenara. Siz sakın öyle yapmayın. O sizin annenizi aramıyorsa siz onun annesini günde 50 defa arayın ki eşinizin annesi bizzat kendi kızına baskı yapsın. Damadım beni 50 kere arıyor. Sen onun annesini arıyor musun diye kendi kızına kızsın. Bu tarz şeylerin kızmayla olacağını da düşünmüyorum. İnsanın içinde olmalı hocam. İçinde yoksa ne kadar kızarsan kız arpa boyu kadar yol alamazsın. Annemin bir lafı var " Koymayla kuyu sulanmaz " diye. Siz doğru olanı yapın. Rabbim eşinizin gönlüne ailenizi sevdirir inşallah. Şuan ki görüştüğüm insanla ilerde sıkıntı yaşamamak için bunların hepsini konuştum. İnşallah o da evlenince değişmez. Rabbim sizi korusun. Hayırlı günler.