MBNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz gibi yapma düşüncesindeyim hocam. Belki zamanla anlar. Ailemi arama konusunda da günlük arayıp, hal hatır soruyorum. Ama ne bileyim, her konuştuğumda içimden tutuyor, ağzımdan geliyor hocam. Sonra yat ki uyu, uyu ki uyanasın. O insanlar bu evlilik olsun diye mücadele ettiler, bunu haketmediler diye düşünüyorum.

Elbet hata bir sınav. Bu sınavı da atlatacağım.
Hocam evlilik zor, dediklerinizde her zaman haklısınız, 100 de 100 haklı olduğunuz durumlarda dahi bazen haksız duruma düşeceksiniz. Anlam veremeyeceksiniz yaptıklarına davranışlarına hareketlerine, ama inanın son dönemlerdeki evlilikler artık hep kadınların etrafında dönüyor, sadece sabır etmeniz lazım iyi olduğu mutlu olduğu anlarda bazen ufakta olsa belki ailenizi aramasını rica edersiniz ararsa arar aramazsa konu hemen kapatırsınız ve o konuda tavır kesinlikle almayınız derim((onların yaşlı olduğunu senin 1dk araman o insanları çok mutlu edeceğini, yüzlerinin güleceğini ve bununda çok sevap olduğunu ne bilim bu tarz yaklaşımda işiniz görebilir. 30-40sn kohnuşman onlara yeterli olacağını soylemen belki biraz düşündürebilir diye düşünüyorum). Ve kadınların en büyük özelliklerinden biri de bir şeyi kıskanır yada yapma etme ara vb. soylemler kullanırsanız onlar daha da inatlaşıyor ve üstünüze üstünüze geliyorlar o konularda. Ki bu konularda da aslında yine 100de100 haklısınız ama işte...

Birde hocam ailenizi çok sevdiğinizi onlara çok bağlı olduğunuzu yada her zaman onların lafını etmeyin eşinizin yanında, çünkü sizden, sizi sevenleri kıskanıyor-lar ve onlardan nefret edebiliyorlar bu arkadaşınızda olabilir, bu konu da bence çok önemli.
Hocam şunu unutmayın sizin bu yaşadıklarınızı yada daha fazlasını evli olup yaşamayan nadirdir, evliğin başlangıcında bunlar hep yaşanır daha fazlasını yaşayanlarda vardır, 1-3 yıl bu tarz sorunlar olacaktır zamanla oturacaktır her şey, ama kesinlikle kızın ailesi ve annesi ile iyi geçinin derim ki anladığım kadarı ile annesi iyi bir kadın senin ailenin yanına gitmeniz konusunda kızını uyarıyorsa bu iyiye işarettir.

Allah Kolaylık versin hocam, bazen siz mutluysanız ailenizde mutludur onlara siz mutlu olduğunuzu gösterin o bile yeterlidir diye düşünüyorum.
NOT: Bunlar benim düşüncem katılan olur-olmaz, doğru-yanlıştır bilemem şahsi düşüncemdir.