Evlilik ve Anne-Baba Çıkmazı :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Evlilik ve Anne-Baba Çıkmazı :)
18
●
622
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Evlilik ve Anne-Baba Çıkmazı :)
1
2
3
17-07-2019, 02:33:24
#19
AOK
Allah eşin hayırlısını versin. Güzel dille uyarın empati kurdurun yine yapmazsa soğuk olun yine umursamazsa bir ömür böyle geçeceğini düşünmüyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler