Zamana bırakın hocam alışamamıştır, henüz 3 ay olmuş daha çok yenisiniz. Bizim 4. yıl bitiyor Ağustos’ta, ne ben ararım , ne de eşim arar. Çünkü iki tarafta ikimize de arayıp sormuyorsunuz diye her aradığımızda söyleniyorlar 😂Biz fırsat buldukça gidip görmekten yanayız , arayınca özlem giderilmiyor bence. Zaten telefonla konuşmaktan da pek hoşnut olmuyoruz.