Sevmiyorsa sevmiyordur. İnsan ya sever ya sevmez. Zorlarsan evliliğinde sorun yaşarsın. Demiş olayım. Boşuna kasıyorsun. Kimse kimseyi aramak zorunda değil. Canı istemiyorsa aramaz. Sen zorlarsan arayası varsa da aramaz. Empati falan boş. Boşuna evliliğini zora sokarsın. Siz çekirdek ailesiniz. Kendi hayatınıza bakın. Annenleri aramıyor ya da konuşmuyor diye annenlerden bir şey eksilmez. Kadınlar erkek tarafını pek sevmez. Yani genellemek istemem ama en iyisi dahi olsa bir gıcıklık oluyor. Bu size özel bir durum değil. Şahsen ben de sevemiyorum. Sevmek zorunda da değilim.