• 10-07-2019, 19:41:48
    #10
    Sultan iyidir hocam ben kararsız kalmıştım şuanki de iyi aslında sultanlar da iyidir.şuan hangi kuş var sizde
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası tedirgin oluyorum mesela şuanki kuşum ile aram çok iyi bir şey olduğunda hep ona anlatırım ve dinler beni, hep dışarıda zaten kafesinde fazla durmuyor.
    Sultan papağanı düşünüyorum.
  • 10-07-2019, 19:41:55
    #11
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz yapıyoruz 3 bin lira
    Yapılabilir aslında, istek çok fazla çünkü Facebook gruplarına falan baktım da.
  • 10-07-2019, 19:43:43
    #12
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılabilir aslında, istek çok fazla çünkü Facebook gruplarına falan baktım da.
    yavrulatmak çok mesela hocam. çiftyapmak mesele vs.. o yüzden pahalı

    ayrıca muhabbetle aynı kafese koymayacaksınız o yüzden bir sorun olmaz. korkma ses çıkarma vs olmaz
  • 10-07-2019, 19:46:20
    #13
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sultan iyidir hocam ben kararsız kalmıştım şuanki de iyi aslında sultanlar da iyidir.şuan hangi kuş var sizde
    Muhabbet kuşum var, 3 yıldır beraberiz. Umarım hiç ayrılmayız onunla. Her sabah annem işe giderken açıyor onu, gelip saçımı çekiyor.
    Ayrıca iguana, yılan, kaplumbağa, tarantula, karınca gibi hayvanlara karşı zaafım var. Ayrı eve çıkarsam muhtemelen bu güzellikleri de yanımda barındıracağım.
  • 10-07-2019, 20:28:52
    #14
    Lamborghini sahiplenmek istiyorum varsa 1-2 aylık yavru lambo sahiplenilir
  • 10-07-2019, 23:01:39
    #15
    Biz de geçen muhabbet kuşu aldık. Bende araştırdım çok akıllı bu jakolar. Fakat taklit etmeyi öğrendikten sonra susturamıyorsunuz. Genelde geveze gibi konuşuyorlar. O yüzden muhabbet kuşu ile karıştırmayın. Mutlaka ilgi alaka göstermeniz gerekiyor.
  • 11-07-2019, 00:04:02
    #16
    Bende de albino sultan var, konuşmuyor ama yanıma gelip kafasını kaşıtması ve saçımı çekmesi yetiyor ama iki gün ayrı kaldıktan sonra küsüyor ve affettirmen için kendini en az 10 dk kafa kaşıman gerekiyor
  • 11-07-2019, 00:53:42
    #17
    Jako ya evde bakamazsınız kafayı yedirir size. Çığlık gibi sesi vardır..
  • 11-07-2019, 02:24:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    jakoyu bedava veren çıkmaz. 6 tane jako var 1 tanesini kaçırdık 1 taneside öldü cam açık kalmış showroomda soğuktan ölmüş. yani dişimi erkekmi onu bile anlamak problem kuşa 10 senedir efe diyorduk dişi çıktı biz çoğaltamadık ama 3000 tl ye almıştık en pahalısını daha doğrusu çalıştığım yer vakti zamanında