icerikmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Jako Papağanı Sahiplenmek İstiyorum.
17
●752
- 10-07-2019, 19:41:48Sultan iyidir hocam ben kararsız kalmıştım şuanki de iyi aslında sultanlar da iyidir.şuan hangi kuş var sizde
- 10-07-2019, 19:41:55Yapılabilir aslında, istek çok fazla çünkü Facebook gruplarına falan baktım da.phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-07-2019, 19:43:43yavrulatmak çok mesela hocam. çiftyapmak mesele vs.. o yüzden pahalıicerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca muhabbetle aynı kafese koymayacaksınız o yüzden bir sorun olmaz. korkma ses çıkarma vs olmaz - 10-07-2019, 19:46:20Muhabbet kuşum var, 3 yıldır beraberiz. Umarım hiç ayrılmayız onunla.HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her sabah annem işe giderken açıyor onu, gelip saçımı çekiyor. 
Ayrıca iguana, yılan, kaplumbağa, tarantula, karınca gibi hayvanlara karşı zaafım var. Ayrı eve çıkarsam muhtemelen bu güzellikleri de yanımda barındıracağım.
- 10-07-2019, 20:28:52Lamborghini sahiplenmek istiyorum varsa 1-2 aylık yavru lambo sahiplenilir
- 10-07-2019, 23:01:39Biz de geçen muhabbet kuşu aldık. Bende araştırdım çok akıllı bu jakolar. Fakat taklit etmeyi öğrendikten sonra susturamıyorsunuz. Genelde geveze gibi konuşuyorlar. O yüzden muhabbet kuşu ile karıştırmayın. Mutlaka ilgi alaka göstermeniz gerekiyor.
- 11-07-2019, 02:24:37Üyeliği durduruldujakoyu bedava veren çıkmaz. 6 tane jako var 1 tanesini kaçırdık 1 taneside öldü cam açık kalmış showroomda soğuktan ölmüş. yani dişimi erkekmi onu bile anlamak problem kuşa 10 senedir efe diyorduk dişi çıktı
biz çoğaltamadık ama 3000 tl ye almıştık en pahalısını daha doğrusu çalıştığım yer vakti zamanında
