jakoyu bedava veren çıkmaz. 6 tane jako var 1 tanesini kaçırdık 1 taneside öldü cam açık kalmış showroomda soğuktan ölmüş. yani dişimi erkekmi onu bile anlamak problem kuşa 10 senedir efe diyorduk dişi çıktı biz çoğaltamadık ama 3000 tl ye almıştık en pahalısını daha doğrusu çalıştığım yer vakti zamanında