Sultan iyidir hocam ben kararsız kalmıştım şuanki de iyi aslında sultanlar da iyidir.şuan hangi kuş var sizde
icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası tedirgin oluyorum mesela şuanki kuşum ile aram çok iyi bir şey olduğunda hep ona anlatırım ve dinler beni, hep dışarıda zaten kafesinde fazla durmuyor.
Sultan papağanı düşünüyorum.