HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sultan iyidir hocam ben kararsız kalmıştım şuanki de iyi aslında sultanlar da iyidir.şuan hangi kuş var sizde
Muhabbet kuşum var, 3 yıldır beraberiz. Umarım hiç ayrılmayız onunla. Her sabah annem işe giderken açıyor onu, gelip saçımı çekiyor.
Ayrıca iguana, yılan, kaplumbağa, tarantula, karınca gibi hayvanlara karşı zaafım var. Ayrı eve çıkarsam muhtemelen bu güzellikleri de yanımda barındıracağım.