icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılabilir aslında, istek çok fazla çünkü Facebook gruplarına falan baktım da.
yavrulatmak çok mesela hocam. çiftyapmak mesele vs.. o yüzden pahalı

ayrıca muhabbetle aynı kafese koymayacaksınız o yüzden bir sorun olmaz. korkma ses çıkarma vs olmaz