• 10-07-2019, 19:20:10
    #1
    Sahiplenmek istiyorum fakat herkes satmak istiyor. Satın almaya elbette karşıyım, ancak eğer var ise özelden iletebilirsiniz. Kendime bir dost olmasını istiyorum.
    Mümkünse 5-6 aylık olursa iyi olur.

    Ayrıca muhabbet kuşumla anlaşabilirler mi?

    Onun yerine ciddi eğitimli bir sultan papağanı veya hamsterda olabilir. Ömrü uzun olan cinslerden olursa sevinirim.
  • 10-07-2019, 19:21:43
    #2
    hocam en az 3 bin lira karşılığında kolayca sahiplenebilirsiniz.

    millet satmak istiyor derken bu şey gibi olmuş. bmw 1.18 sahiplenmek istiyorum ama herkes satmak istiyor
  • 10-07-2019, 19:24:59
    #3
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam en az 3 bin lira karşılığında kolayca sahiplenebilirsiniz.

    millet satmak istiyor derken bu şey gibi olmuş. bmw 1.18 sahiplenmek istiyorum ama herkes satmak istiyor
    Biraz araştırdım da sadece bu işin ticaretini yapanlar varmış. 3 aylık olanları 4500 TL'ye satıyorlar.

    1-2 bin TL'ye yoktur sanırım.
  • 10-07-2019, 19:31:02
    #4
    Platin üye
    bedava verirlermi ) kedi yavrusumu bu

    hep ticarete dokmusler zamaninda cok aradim

    jako iyisi cok kelime biliyor
  • 10-07-2019, 19:33:27
    #5
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bedava verirlermi ) kedi yavrusumu bu

    hep ticarete dokmusler zamaninda cok aradim

    jako iyisi cok kelime biliyor
    Hayvanları çok seviyorum direk olarak kedi veya köpek sahiplenmek istemiyorum. Çünkü ona çok iyi bakamayabilirim, bu sorumluluğu alamadım.
    Kelime bilmesine veya konuşmasına da gerek yok. Beni anlasın yeter, ben onu anlarım muhtemelen.
  • 10-07-2019, 19:34:45
    #6
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz araştırdım da sadece bu işin ticaretini yapanlar varmış. 3 aylık olanları 4500 TL'ye satıyorlar.

    1-2 bin TL'ye yoktur sanırım.
    ticareti yıllardır yapılıyor petshop diye diğerleri ev usulu baraka usulü yapıyor atası güvercinden gelmekte bu işin jako pahalı ama diğerlerini al derim sultan sevda cennet vs bende sevda var çok iyi
  • 10-07-2019, 19:37:36
    #7
    @Tevfik; hocamın forumu var hocam bu konuda birde oraya bakın belki bulursunuz.
  • 10-07-2019, 19:37:52
    #8
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticareti yıllardır yapılıyor petshop diye diğerleri ev usulu baraka usulü yapıyor atası güvercinden gelmekte bu işin jako pahalı ama diğerlerini al derim sultan sevda cennet vs bende sevda var çok iyi
    Açıkçası tedirgin oluyorum mesela şuanki kuşum ile aram çok iyi bir şey olduğunda hep ona anlatırım ve dinler beni, hep dışarıda zaten kafesinde fazla durmuyor.
    Sultan papağanı düşünüyorum.
  • 10-07-2019, 19:40:56
    #9
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz araştırdım da sadece bu işin ticaretini yapanlar varmış. 3 aylık olanları 4500 TL'ye satıyorlar.

    1-2 bin TL'ye yoktur sanırım.
    biz yapıyoruz 3 bin lira