Sahiplenmek istiyorum fakat herkes satmak istiyor. Satın almaya elbette karşıyım, ancak eğer var ise özelden iletebilirsiniz. Kendime bir dost olmasını istiyorum.
Mümkünse 5-6 aylık olursa iyi olur.
Ayrıca muhabbet kuşumla anlaşabilirler mi?
Onun yerine ciddi eğitimli bir sultan papağanı veya hamsterda olabilir. Ömrü uzun olan cinslerden olursa sevinirim.
Jako Papağanı Sahiplenmek İstiyorum.
17
●752
- 10-07-2019, 19:20:10
- 10-07-2019, 19:21:43hocam en az 3 bin lira karşılığında kolayca sahiplenebilirsiniz.
millet satmak istiyor derken bu şey gibi olmuş. bmw 1.18 sahiplenmek istiyorum ama herkes satmak istiyor
- 10-07-2019, 19:24:59Biraz araştırdım da sadece bu işin ticaretini yapanlar varmış.phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 aylık olanları 4500 TL'ye satıyorlar.
1-2 bin TL'ye yoktur sanırım. - 10-07-2019, 19:31:02bedava verirlermi
) kedi yavrusumu bu
hep ticarete dokmusler zamaninda cok aradim
jako iyisi cok kelime biliyor - 10-07-2019, 19:33:27Hayvanları çok seviyorum direk olarak kedi veya köpek sahiplenmek istemiyorum. Çünkü ona çok iyi bakamayabilirim, bu sorumluluğu alamadım.taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kelime bilmesine veya konuşmasına da gerek yok. Beni anlasın yeter, ben onu anlarım muhtemelen.
- 10-07-2019, 19:34:45ticareti yıllardır yapılıyor petshop diye diğerleri ev usulu baraka usulü yapıyor atası güvercinden gelmekte bu işinicerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
jako pahalı ama diğerlerini al derim sultan sevda cennet vs bende sevda var çok iyi
- 10-07-2019, 19:37:52Açıkçası tedirgin oluyorum mesela şuanki kuşum ile aram çok iyi bir şey olduğunda hep ona anlatırım ve dinler beni, hep dışarıda zaten kafesinde fazla durmuyor.HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sultan papağanı düşünüyorum. - 10-07-2019, 19:40:56biz yapıyoruz 3 bin liraicerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 aylık olanları 4500 TL'ye satıyorlar.
) kedi yavrusumu bu