taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bedava verirlermi ) kedi yavrusumu bu

hep ticarete dokmusler zamaninda cok aradim

jako iyisi cok kelime biliyor
Hayvanları çok seviyorum direk olarak kedi veya köpek sahiplenmek istemiyorum. Çünkü ona çok iyi bakamayabilirim, bu sorumluluğu alamadım.
Kelime bilmesine veya konuşmasına da gerek yok. Beni anlasın yeter, ben onu anlarım muhtemelen.