ticareti yıllardır yapılıyor petshop diye diğerleri ev usulu baraka usulü yapıyor atası güvercinden gelmekte bu işin

jako pahalı ama diğerlerini al derim sultan sevda cennet vs bende sevda var çok iyi
Açıkçası tedirgin oluyorum mesela şuanki kuşum ile aram çok iyi bir şey olduğunda hep ona anlatırım ve dinler beni, hep dışarıda zaten kafesinde fazla durmuyor.
Sultan papağanı düşünüyorum.