hocam en az 3 bin lira karşılığında kolayca sahiplenebilirsiniz.
millet satmak istiyor derken bu şey gibi olmuş. bmw 1.18 sahiplenmek istiyorum ama herkes satmak istiyor
Biraz araştırdım da sadece bu işin ticaretini yapanlar varmış.

3 aylık olanları 4500 TL'ye satıyorlar.
1-2 bin TL'ye yoktur sanırım.