Merhaba hocalarım,
Ayakkabıyı ayağıma giydiğimde bir 5 dk sonra ayağım fırın gibi oluyor. Yeni kaliteli bir ayakkabı aldım yine öyle oldu iade ettim, sonra tekrar kaliteli bir ayakkabı aldım (özellikle nefes alabilen ve buna yoğunlaşan bir ayakkabı) durum yine aynı. Ayakkabıdan değil sanırım bu. Daha önce yaşayan oldu mu? Nasıl çözdünüz bunu? Kışın soğuk olduğundan hava sadece otobüste ayakta dururken hissediyorum sıcaklığı bildiğiniz yanıyor.
Ayakkabı giyince ayak tabanının yanması problemi
10
●270
- 05-07-2019, 21:10:22Yok hocam bu denediklerimde en az 3 cm taban var ayrıca ayağıma tam oturuyor. Hatta büyük olan bir tanesini denedim onda da durum aynı. Sağlıksal bir sorun sanırım buSigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2019, 21:22:01Dahiliye polikliniğine mi gideyim yoksa sağlık ocağında da bakabilirler mi?Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2019, 21:26:09Sağlık ocağınıza aile hekiminize gidip şikayetinizi belirtin. Aç karnına gitmeye özen gösterin tam kan tahlili isteyin. Öyle kıytırık 2 şeye tıklamasınlar bilgisayardan.BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2019, 21:28:27iki gün değil hocam hemen hemen her gün yaşıyorum bunuaksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkürler hocam gideceğim.Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-07-2019, 22:14:22Genelde b12 fazlalığında oluyor bu durum. Benim yiğenim de de b12 normalden fazla ve kışın evde bizim ayağımız çorap ve terlikle buz tutarken o çorapsız yalın ayak geziyor ve üşümüyor.Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
