• 05-07-2019, 21:06:04
    #1
    Merhaba hocalarım,
    Ayakkabıyı ayağıma giydiğimde bir 5 dk sonra ayağım fırın gibi oluyor. Yeni kaliteli bir ayakkabı aldım yine öyle oldu iade ettim, sonra tekrar kaliteli bir ayakkabı aldım (özellikle nefes alabilen ve buna yoğunlaşan bir ayakkabı) durum yine aynı. Ayakkabıdan değil sanırım bu. Daha önce yaşayan oldu mu? Nasıl çözdünüz bunu? Kışın soğuk olduğundan hava sadece otobüste ayakta dururken hissediyorum sıcaklığı bildiğiniz yanıyor.
  • 05-07-2019, 21:08:03
    #2
    Ayakkabı büyük geliyordur içinde hareket etmesi durumudur veya tabanı çok incedir çok büyük değilse buçuklu ayakkabı markalarından almayı deneyin bence yada jel bir tabanlık alın oda ayakkabıyı daraltır
  • 05-07-2019, 21:10:22
    #3
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayakkabı büyük geliyordur içinde hareket etmesi durumudur veya tabanı çok incedir çok büyük değilse buçuklu ayakkabı markalarından almayı deneyin bence yada jel bir tabanlık alın oda ayakkabıyı daraltır
    Yok hocam bu denediklerimde en az 3 cm taban var ayrıca ayağıma tam oturuyor. Hatta büyük olan bir tanesini denedim onda da durum aynı. Sağlıksal bir sorun sanırım bu
  • 05-07-2019, 21:18:53
    #4
    Kan testi yaptır kardeşim şeker hastalığı ya da b12 eksikliği olabilir. Ayağımla betona basıyorum şu an beton eriyecek.
  • 05-07-2019, 21:21:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    şöyle bir bakış açım var benim. bir 2 gün içinde çok et tükettiyseniz bu kaçınılmaz oluyor sonrasında geçiyor bu ayak yanması
  • 05-07-2019, 21:22:01
    #6
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kan testi yaptır kardeşim şeker hastalığı ya da b12 eksikliği olabilir. Ayağımla betona basıyorum şu an beton eriyecek.
    Dahiliye polikliniğine mi gideyim yoksa sağlık ocağında da bakabilirler mi?
  • 05-07-2019, 21:26:09
    #7
    BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dahiliye polikliniğine mi gideyim yoksa sağlık ocağında da bakabilirler mi?
    Sağlık ocağınıza aile hekiminize gidip şikayetinizi belirtin. Aç karnına gitmeye özen gösterin tam kan tahlili isteyin. Öyle kıytırık 2 şeye tıklamasınlar bilgisayardan.
  • 05-07-2019, 21:28:27
    #8
    aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle bir bakış açım var benim. bir 2 gün içinde çok et tükettiyseniz bu kaçınılmaz oluyor sonrasında geçiyor bu ayak yanması
    iki gün değil hocam hemen hemen her gün yaşıyorum bunu



    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık ocağınıza aile hekiminize gidip şikayetinizi belirtin. Aç karnına gitmeye özen gösterin tam kan tahlili isteyin. Öyle kıytırık 2 şeye tıklamasınlar bilgisayardan.
    Teşekkürler hocam gideceğim.
  • 05-07-2019, 22:14:22
    #9
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kan testi yaptır kardeşim şeker hastalığı ya da b12 eksikliği olabilir. Ayağımla betona basıyorum şu an beton eriyecek.
    Genelde b12 fazlalığında oluyor bu durum. Benim yiğenim de de b12 normalden fazla ve kışın evde bizim ayağımız çorap ve terlikle buz tutarken o çorapsız yalın ayak geziyor ve üşümüyor.