şöyle bir bakış açım var benim. bir 2 gün içinde çok et tükettiyseniz bu kaçınılmaz oluyor sonrasında geçiyor bu ayak yanması
iki gün değil hocam hemen hemen her gün yaşıyorum bunu

Sağlık ocağınıza aile hekiminize gidip şikayetinizi belirtin. Aç karnına gitmeye özen gösterin tam kan tahlili isteyin. Öyle kıytırık 2 şeye tıklamasınlar bilgisayardan.
Teşekkürler hocam gideceğim.