aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyle bir bakış açım var benim. bir 2 gün içinde çok et tükettiyseniz bu kaçınılmaz oluyor sonrasında geçiyor bu ayak yanması
iki gün değil hocam hemen hemen her gün yaşıyorum bunu



Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlık ocağınıza aile hekiminize gidip şikayetinizi belirtin. Aç karnına gitmeye özen gösterin tam kan tahlili isteyin. Öyle kıytırık 2 şeye tıklamasınlar bilgisayardan.
Teşekkürler hocam gideceğim.